Přihlásit se  \/ 
x
x
Registrovat  \/ 
x

Nářadí DAMAL
0
Nákupní košík
Váš košík je prázdný

Obchodní podmínky

  • Úvodní ustanovení
  • Způsob objednávání zboží a uzavření kupní smlouv
  • Termín dodání zboží
  • Způsob úhrady
  • Způsob dopravy a expediční lhůty
  • Cena dopravy
  • Odstoupení od kupní smlouvy
  • Ochrana osobních údajů
  • Záruční podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky se vztahují na nákup prostřednictvím internetového obchodu www.damal.cz, zřízeném a provozovaném společností David Malza - DAMAL (prodávající). Podmínky blíže specifikují práva a povinnosti prodávajícího a jeho zákazníků (kupujících).

2. Způsob objednávání zboží a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny www.damal.cz jsou považovány za závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podání objednávky je považováno za návrh kupní smlouvy.

Kupní smlouva reálně vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím. K platnosti objednávky podané elektronicky je zapotřebí řádné vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Místem doručení zboží je adresa doručení uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po jeho zaplacení a převzetí.

Všechny objednávky jsou PÍSEMNĚ potvrzovány.

U nových zákazníků objednávky ověřujeme také TELEFONICKY, proto věnujte pozornost správnému vyplnění Vašeho telefonního čísla.

3. Termín dodání zboží

Zboží, které je ihned skladem, bude odesláno zásilkovou službou v den objednání, ale objednávka musí dorazit NEJPOZDĚJI do 11 hodin. Zásilkové služby mají zboží doručit do 24 hodin (tj. do následujícího pracovního dne).

Zboží, které je ihned skladem a objednávka dorazí po 11 hodině, bude odesláno následující pracovní den. Zásilkové služby mají zboží doručit do 24 hodin (tj. do následujícího pracovního dne).

Zboží, které je ihned skladem je možné doručit ten samý den, za expresní příplatek 500 Kč vč. DPH.

Platí POUZE pro Prahu a pro firmy (tj. podmínkou je IČO).

Termín doručení zboží, které není k dispozici skladem, závisí především na možnostech distributora objednaného výrobku. Termín dodání bude v tomto případě stanoven dohodou mezi prodávajícím a kupujícím. Kupující bude o této možnosti vyrozuměn nejpozději následující pracovní den po podání objednávky.

4. Způsob úhrady

  • Hotově při předání

Kupující zaplatí kupní cenu v hotovosti při osobním převzetí zboží.

  • Platební kartou při osobním vyzvednutí na provozovně

Kupující zaplatí kupní cenu přes platební termínál při osobním převzetí zboží. 
Akceptujeme tyto platební karty:

xxx

  • Bankovní převod (platba předem)

Po vybrání zboží a odeslání objednávky, Vám automaticky přijde s potvrzením objednávky číslo účtu a variabilní symbol pro platbu. Na platbu běžně čekáme 2 pracovní dny.

  • Dobírka (platba při předání zboží dopravcem)

Kupující zaplatí kupní cenu (+ doběrečné, případně i dopravné) až v okamžiku fyzického předání zboží na adrese, kterou uvedl jako dodací ve své objednávce.

CENA DOBÍRKY je 120 Kč vč. DPH a účtuje se vždy, tj. i u objednávek nad 3000 Kč (u kterých je dopravné zdarma).

5. Způsob dopravy a expediční lhůty

Zboží lze odebrat OSOBNĚ na adrese naší provozovny (Mezi Vodami 1955, Praha 4 - Modřany), a to každý všední den. Otevírací doba je 7:30 - 16 hodin. Telefonicky lze dohodnout i vyzvednutí později, max do 18 hodin.

Zboží zasíláme také ZÁSILKOVOU SLUŽBOU.

Přeprava je ZDARMA, při odběru zboží nad 3000 Kč bez DPH a platbě PŘEDEM na náš běžný účet. U potvrzení objednávky je třeba uvést telefonní číslo, na kterém jste k zastižení, aby se s Vámi řidič zásilkové služby mohl domluvit na předání.

6. Cena dopravy

Doprava je ZDARMA při ceně zboží nad 3000,- Kč bez DPH a platbě předem na účet.

Při objednávce zboží nad 3 tisíce Kč bez DPH a zaslání na dobírku je přeprava zdarma a účtujete se pouze doběrečné ve výši 120 Kč vč. DPH.

Při malých objednávkách do 3 tisíc Kč bez DPH je dopravné 120 Kč vč. DPH. Při zaslání na dobírku se platí ještě doběrečné ve výši 120 Kč vč. DPH.

Mimo území ČR zasíláme zboží zásilkovou službou DPD. Kalkulace ceny dopravy Vám bude zaslána po potvrzení objednávky. Na dobírku do zahraničí nezasíláme, nutná je platba předem na účet.

7. Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů

1. Uplatnění práva odstoupení od smlouvy uzavřené za pomoci prostředků dálkové komunikace do 14 dnů.

2. Objednáváte-li zboží jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČO), máte v souladu s Občanským zákoníkem možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena.

3. Odešlete dopis (email) s textem o odstoupení od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu (číslo fakury) s žádostí o vrácení uhrazené částky za zboží na Váš účet / číslo/ také lze uvést text obdobného charakteru, ze kterého vyplývá projev vůle odstoupit od smlouvy v zákonné 14ti denní lhůtě.

  • Vrácené zboží musí být v původním nepoškozeném obalu (může být poškozen úměrně nutnosti vybalení věci). Zboží nesmí jevit známky užívání a musí být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit. Náklady na zaslání zpět hradí zákazník.

  • Pozor na znehodnocení původních obalů a poškození zboží. V případě poškození zboží bude toto uvedeno do původního stavu na Vaše náklady a vracená finanční částka o toto snížena.

  • Od kupní smlouvy můžete odstoupit do 14 kalendářních dnů.

  • Lhůta 14 kalendářních dnů začíná běžet následující den po převzetí zboží.

  • Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. provize bance při platbě kartou apod.)

  • Pokud si nejste jisti, že Vám zboží bude vyhovovat, informujte nás o této skutečnosti PŘED OBJEDNÁVKOU. Zboží Vám můžeme ZDARMA předvést, případně, na zálohu, i zapůjčit k vyzkoušení.

8. Ochrana osobních údajů

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail, bankovní spojení popř. IČO, DIČ apod.), která jsou součástí objednávky nebo byla sdělena během registrace nového zákazníka jsou společností David Malza – DAMAL chráněna proti zneužití. Tyto osobní údaje o zákaznících nebudou prodávajícím sdělovány třetím osobám kromě těch, které se přímo podílejí na zpracování objednávky zákazníka (banky, přepravci apod.). I těmto osobám však budou sdělovány pouze v nezbytném rozsahu.

Objednáním zboží prostřednictvím elektronické objednávky akceptuje kupující tyto obchodní podmínky bez výhrad ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den provedení objednávky. Akceptuje rovněž v tento den platnou kupní cenu objednaného zboží (včetně přepravného, případně doběrečného). Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

V případech neupravených těmito obchodními podmínkami se vztah mezi prodávajícím a kupujícím řídí příslušnými ustanoveními Obchodního a Občanského zákoníku, případně jinou platnou právní úpravou.

Záruční podmínky

  • Délka záruky
  • Místo uplatnění reklamace
  • Způsob uplatnění reklamace
  • Doručení reklamovaného zboží
  • Neoprávněná reklamace

1. Délka záruky

Výrobci poskytují následující záruky na své zboží:

MAKITA a DOLMAR a MAKTEC

  • záruka 24 měsíců při předložení originálního vyplněného záručního listu

FESTOOL

  • záruka ALL INCLUSIVE 36 měsíců PO REGISTRACI

  • podrobné informace k podmínkám záruky jsou na stránce www.festool.cz

  • bez registrace je záruka 12 měsíců pro podnikatele a 24 měsíců pro nepodnikatele

BOSCH Professional (modrý)

  • po registraci záruka až 36 měsíců

  • podrobné podmínky záruky na stránkách www.bosch.cz

  • bez registrace je záruka 12 měsíců pro podnikatele a 24 měsíců pro nepodnikatele

FEIN

  • záruka 36 měsíců po registraci

DeWALT

  • záruka 24 měsíců pro nepodnikatele

  • záruka 12 měsíců pro firmy a podnikatele

HITACHI

  • záruka 24 měsíců s originálním vyplněným záručním listem

PREBENA

  • záruka 24 měsíců pro nepodnikatele

  • záruka 12 měsíců pro firmy a podnikatele

Záruka se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno opravou, výměnou produktu, výměnou vadného dílu, případně odstraněním závady v servisním středisku.

Záruka se nevztahuje na škody způsobené:

  • neodborným použitím zařízení

  • mechanickým poškozením nebo opotřebením

  • živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)

  • jinými vnějšími vlivy (nestabilita elektrické sítě, přepěťové rázy indukované na telefonní lince nebo napájecím zdroji atd.)

2. Místo uplatnění reklamace

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady výrobku v záruční době, je místem uplatnění reklamace:

  • provozovna naší firmy na adrese Mezi Vodami 1955, Praha 4 - Modřany

(POZOR pouze pro zákazníky, kteří si zboží zakoupili u nás !)

  • autorizované servisní středisko výrobce uvedené na záručním listě výrobce, případně webových stránkách výrobce příslušeného výrobku

  • Zboží zasílané na reklamaci nebo vrácení nikdy nelze zaslat na dobírku - nebude přijata.

3. Způsob uplatnění reklamace

Při zaslání nebo předání zboží k reklamaci je vždy nutno předložit:

  • doklad o nákup zboží (faktura)

  • záruční list (s výrobním číslem výrobku) nebo doklad o registraci výrobku

  • popis závady nebo důvod zaslání zboží

Důležité: reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno kompletní (kabely, zdroje, manuály, CD-ROM, atd.), nesmí být mechanicky poškozeno a mělo by být zabaleno v originálním obalu kvůli možnému poškození při přepravě.

4. Doručení reklamovaného zboží

Reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží.

5. Neoprávněná reklamace

Při neoprávněné reklamaci (nebude-li zjištěna oznámená závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) může prodávající požadovat úhradu vzniklých nákladů za testování, opravu) podle aktuálního ceníku servisních výkonů a úhradu veškerých nákladů spojených s doručením zboží zpět.

Pozáruční opravy

Přijímáme zboží námi prodávaných značek do pozáručních oprav za těchto podmínek:

  • Po předchozí telefonické nebo písemné dohodě

  • Ze zálohou minimálně 400 Kč za každý stroj (dle uvážení si může přijímací technik vyžádat zálohu i vyšší)

  • Záloha se celá odečítá z ceny opravy zboží.

  • O ceně opravy je zákazník předem informován.

  • Pokud se stroj neopravuje, celá záloha propadá ve prospěch nákladů na zjištění závady apod.

  • Neopravované stroje jsou dle výběru zákazníka ekologicky zlikvidovány nebo vráceny v rozebraném stavu.

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.1.2014